Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

Για τους απιστους Θωμαδες!


Επειδη καποιοι αγαπητοι και μη "αντιπαλοι" εσπευσαν να χαρακτηρισουν την προηγουμενη δημοσιευση για το indymedia "μη αξιοπιστη" λογω της μη αναγραφης καποιας πηγης απο την οποια βρεθηκε το κειμενο εχω να προσθεσω τα εξης:

1)Δεν εχω να αποδειξω τιποτα σε κανεναν και ειδικα σε αναρχικα-αντιεξουσιαστικα στοιχεια(ετσι για να μιλησω και την κουφια γλωσσα τους)

2)Επειδη μου αρεσει να μιλαω με αποδειξεις σας λεω το εξης: Δεν εβαλα URL πηγης γιατι ηθελα παρα πολυ να γινει σουσουρο γυρω απο την δημοσιευση μου για να σας ξεβρακωσω ακομα πιο πολυ. Τι εννοω? ΜΟΝΟΙ σας εσεις εκει στα indymedia επαληθευετε τα λεγομενα μου κυριοι και πια αποδειξη ειναι καλυτερη απο αυτη που το παραδεχεστε οι ιδιοι? Οριστε λοιπον και το κειμενο απο το indymedia Θεσσαλονικης, απολαυστε:


«…πολύ σύντομα, πριν καν ακόμα κλείσει μισό χρόνο λειτουργίας το imc thessaloniki, αρχίσαμε να συνειδητοποιούμε μια σειρά από αντιφάσεις και προβλήματα που υπάρχουν στο δίκτυο των indymedia. Άρχισαν να ξεδιπλώνονται οι πραγματικές αντιλήψεις, αφετηρίες και πρακτικές των ανθρώπων που συμμετέχουν στο δίκτυο των imc, με πολλές από τις οποίες - ειδικά όσον αφορά την περίπτωση της Ευρώπης - είμαστε ριζικά αντίθετοι, και η αλήθεια είναι ότι βρεθήκαμε σε αδιέξοδο…
(οι επισημάνσεις είναι δικές μας, το πλήρες κείμενο εδώ),


Ειπατε τιποτα! Τα συμπερασματα δικα σας!Καλη χωνεψη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: