Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

40 +1 λογοι για να ψηφισω ΣΥΡΙΖΑ...



Ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ... γιατί γουστάρω:- αναρχία και ανομία- κατάργηση στράτευσης - πρεζόνια και ναρκομανείς- Αλβανούς, Σκοπιανούς, Τούρκους, Πακιστανούς, Αφγανούς, Μαύρους Εβραίους, Γύφτους κτλ- να χτυπάω την γυναίκα μου- μείωση χωρικών υδάτων σε 1 ν.μ.- να σπάνε και να καίνε την Αθήνα.- νεόπλουτους Β. Προαστίων- τραβεστί και τσανσέξουαλ- αδελφές, πισωγλέντες και λούγκρες - γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων - λεσβίες και αφέντρες - νομιμοποίηση αλλαγής φύλου- δωρεάν αλλαγή φύλλου από το ΙΚΑ- να είμαι τσίρος του ΠΑΣΟΚ- αναρχικούς και τρομοκράτες- υπεράσπιση αναρχικών σε Δικαστήρια- να καίμε τον ¶γνωστο Στρατιώτη- να πετάμε πέτρες στην Βουλή- διδασκαλία Τουρκικής γλώσσας- το νέο Βιβλίο της Ιστορίας.- αντιρρησίες συνείδησης- δωρεάν παιδία για να σπουδάζω σε κολέγιο- άθεους, σαιεντολόγους & δωδεκαθεϊστές- προδότες πάσης φύσεως- φυλακισμένους - αποφυλακισμένους- να ψηφίζουν οι Αλβανοί- μεγάλη Αλβανία και Τσαμουριά- αποποινικοποίηση των ναρκωτικών- αναγνώριση τον Σκοπίων ως Μακεδονία - Σκόπια με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη.- Τουρκική μειονότητα στην Θράκη- αυτονόμηση της Τουρκικής μειονότητας- να είμαι αριστερός με δεξιά τσέπη- να έχω τον πλουσιότερο αρχηγό- να είμαι αριστερός του κώλου- το μισό Αιγαίο Τουρκικό.- όλη την Κύπρο Τουρκική.- απέλαση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου- να με αντιπαθεί το 96% του Ελληνικού Λαούκαι τέλος γιατί......δικαιούμαι κι εγώ να έχω μια βιλάρα με πισίνα και τζακούζι στην Μύκονο και να ασχολούμαι με την πολιτική από χόμπι γιατί έχω λύσει όλα τα προβλήματα της ζωής μου.
ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ "ΑΔΕΡΦΙΑ" Ο ΖΩΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ!
ΥΓ το παραπνω ειναι ενα email που ελαβα σημερα το πρωι! Εφτιαξε η μερα μου, LONG LIVE ALEXIS(..ο Τσιπρας ντε!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: