Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Σε σενα μιλαω...


Η παρακατω αναρτηση ειναι ενα email που ελαβα απο εναν καταστηματαρχη καπου απο το κεντρο:

"ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΙΛΑΩ

Σε σενα μιλαω ξεφτιλα αναρχικε. Σε σενα που μπερδεψες την ελευθερια με την αυθαδεια, το δικαιωμα με την αναιδεια την ισοτητα με την ισοπεδωση, το οραμα με την φωτια την δραση με τον βανδαλισμο και τα ονειρα με την καταστροφη! Σε σενα μιλαω ιδεολογικο ξεβρασμα της κοινωνιας που δεν δουλεψες ποτε, δεν νοιαστηκες ποτε, δεν εμαθες ποτε, δεν διδαχτηκες ποτε, δεν πονεσες για τιποτα, δεν αναζητησες τιποτα, δεν προσφερες τιποτα ποτε και σε κανεναν.

Σε σενα μιλαω χαμενο κορμι! Αλητη των λεωφορειων, χαμινι της καθε ιδεολογιας, αποβλητε της καθε κοινωνιας εχθρε του λαου, της γνωσης, της προσφορας και της δημιουργιας. Σε σενα μιλαω ιδεολογικο τσογλανι! Γιατι θαρρεις πως σε φοβηθηκα? Νομιζεις πως με εκανες να μουγκαθω? Σου περασε απο το κουφιο το κεφαλι σου πως με εκανες να χωθω στην τρυπα μου? Γελαστηκες ανοητε ψευτοταραξια!! Γιατι την επομενη φορα, στον αλλο γυρο...δεν θα περιμενω πια αχρηστους ΜΑΤΑΤΖΗΔΕΣ και ανυπαρκτους αστυνομικους... θα ειμαι εκει μπροστα στην πορτα μου...ορθιος θα σε περιμενω, με οπλο τους ατελειωτους αγωνες μου για χρονια και χρονια, για να στησω αυτο το μαγαζι που εσυ τωρα προσπαθησες να καψεις! Με οπλο την απελπισια μου απο αχρηστους πολιτικους και κρατικες υπηρεσιες, θα παρω την τυχη μου στα χερια μου. Θα υπερασπιστω το Αυριο το δικο μου, των παιδιων μου και αυτης της ανυμπορης πατριδας που δεν αξιωθηκε πολιτικος να την σηκωσει ψηλα! Θα σε πολεμησω ΑΝΑΝΔΡΕ! Την επομενη φορα, ΕΓΩ θα σου βγαλω την κουκουλα και θα στη χωσω στο βρωμοστομα σου για να παψει επιτελους να ξερνα δηλητηριο! Την επομενη φορα θα ειμαι εδω ΞΕΦΤΙΛΑ!!Και τοτε θα καταλαβεις!


Κυριος Δημητρης,
ιδιοκτητης καταστηματος ειδων κινητης
τηλεφωνιας καπου στην Πατησιων!

Ετσι για να δειτε τι λεει ο απλος κοσμος για τα "παιδια" που εκαψαν την Αθηνα! Δεν εχω να συμπληρωσω κατι πανω στα λογια του κυριου, ετσι και αλλιως τα εχουμε πει σε προηγουμενες αναρτησεις! Θελω ομως να προσθεσω μια φραση του Ισοκρατη που πιστευω ταιριαζει πολυ με την κατασταση αυτες της μερες:


"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία."
Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ. )










Δεν υπάρχουν σχόλια: