Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Ειναι ολοι Πακιστανοι!







Ναι κυριοι!Πακιστανοι ειναι!Αληθεια λενε!Σε περιπτωση που δεν το καταλαβετε σας βαζουμε και μερικες φωτογραφιες για να καταλαβετε οτι ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ!
Αυτα ελεγαν τα πανο της πακιστανικης κοινοτητας που πραγματοποιησε αντισυγκεντρωση μαζι με τους Απλυταραδες το Σαββατο κοντα στην Ομονοια.Το λενε τα παιδια για να το καταλαβετε και εσεις που δεν το ξερετε.Μου αρεσει παντως που το ανακοινωνουν σε πανο,δηλαδη υπηρχε περιπτωση αυτες οι φατσες να ανηκαν σε κατι αλλο εκτος απο πακιστανους;Ενταξει να παραδεχτω οτι για καποιον ειναι δυσκολο να τους ξεχωρισει(λεμε τωρα)απο την φατσα,η χαρακτηριστικη μποχα τους ομως νομιζω οτι ειναι σημα κατατεθεν των Πακις.Δεν μπορω να την περιγραψω με αλλον τροπο, γι'αυτο καταληγω στον ορο "πακιστανιλα".Τι διαολο κανουν και βρωμανε ετσι;Τριβονται με παστρουμα ρε πουστη μου;Απορω παντως με οσους αντεξαν και καθισαν στην αντισυγκεντρωση διπλα απο τους "μυρωδατους"Πακις.Ρε σεις,την παλεψατε καθολου διπλα τους;Γιατι εγω αμα μπει κανενας πακιστανος σε τρενο ή λεωφορειο που τυχαινει να ειμαι και εγω,δεν την παλευω καστανο.ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ!Αφου επιβιωσατε απο την πακιστανιλα,τι να κλασουν τα δακρυγονα και τα χημικα των ΜΑΤ σε εσας.Ειστε πολυ κομαντο ολοι σας.
η εικονα με την διαπιστωση των Πακις ειναι απο video του TVXS και την πηραμε απο το blog
http://ygro-pyr.blogspot.com/.

Δεν υπάρχουν σχόλια: