Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2008

Ξυπνατε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε!


Αυτη εδω αγαπητοι κυριοι ειναι η νεα σημαια του ανεξαρτητου κρατους της Θρακης. Ασχοληθειτε εσεις με τον Εφραιμ και τον Γιωργακη που ανεβαινει στις δημοσκοπησεις, ενω τα "αδερφια" μας, οι "φιλοι" μας, οι αγαπητοι γειτονες Τουρκοι ετοιμαζουν κρατιδιο σε Ελληνικο εδαφος! ΕΥΓΕ και παλι ΕΥΓΕ. Μεχρι και σημαια εβγαλαν για την Θρακη μας και τους Μουσουλμανους της, και ολα τα ΜΜΕ ασχολουνται με το real estate και τις μπιζνες του Εφραιμ! Εδω ο κοσμος καιγεται και το μουνι χτενιζεται! Αυτο ειναι το "σεμνα και ταπεινα"? Αλλο σεμνα και ταπεινα και αλλο να κατσουμε να μας γαμησουνε οι Τουρκομογγολοι. Ντρεπομαι ωρες ωρες γι'αυτη την παθητικη σταση! Αληθεια οι κυριοι(ο Θεος να τους κανει δηλαδη, αλλα νταξ...) μαλλιαδες-απλυταδες οι εκ των Εξαρχειων ορμωμενοι τι εχουν να πουν επι τουτου? Αφηστε ξερω, ειμαι φασιστας ειμαι καραεθνικιστης του κερατα κλπ. Ωραια δεν τα λεω? Μπορει να μου πει καποιος γιατι οι Ελληνες πρεπει να ειναι αυτοι που δεν πρεπει να ειναι εθνικιστες ενω ζουν αναμεσα σε κρατη ακραιας εθνικιστικης ιδεολογιας(Αλβανια, Σκοπια, Τουρκια)? Ο κυριος ALEXIS (ο Τσιπρας ντε...) τι εχει να πει επι τουτου? Οτι ολα αυτα περι ανεξαρτητης Θρακης ειναι δημουργημα εθνικιστικου δακτυλου με σκοπο να οξυνει τις Ελληνοτουρκικες σχεσεις? Παπαρια μαντολες εχω να πω εγω! ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ επιτελους! Εδω δεν παιζουμε!ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ!ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΑΙΜΑ! Βεβαια ο Εφραιμ εχει πιο πολυ ενδιαφερον για καποιους! Ε ρε βρεγμενη σανιδα που χρειαζεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια: