Κυριακή 18 Απριλίου 2010

Αγανακτησαν για τα δικαιωματα

Λοιπον επειδη εχω εχω κουραστει να διαβαζω ΠΑΠΑΡΙΕΣ ολον αυτον τον καιρο απο "φιλελευθερα" blog, φυλλαδες των οπισθιων και περιοδικα οτι δεν επρεπε να δωθουν τα ονοματα των τρομοκρατων(Μαζιωτη και σια) στη δημοσιοτητα γιατι δεν εχουν και καλα καταδικαστει και κατι αναρχοηλιθιοτητες τετοιου ειδους εχω να πω το εξης: Προς τι τοση αγανακτηση ρε συντροφια; Εσεις δεν εισαστε που μετα απο καθε συλληψη ατομων του χωρου της ακροδεξιας, του πατριωτικου χωρου και εθνικιστικου χωρου σας πιανει μια μανια να μαθετε τα ονοματα των συλληφθεντων; Εσεις, διαμεσου της Ρουφιανοσελιδας σας δεν ρωτατε απο εδω και απο εκει για φωτογραφιες απο τη στιγμη της συλληψης; Εσεις δεν ανεβαζετε posts στην ιδια σελιδα του στυλ " μηπως καποιος συντροφος ξερει τα ονοματα των συλληφθεντων για να κανουμε μια επισκεψη απο το σπιτι του;"; Θα μου πει τωρα καποιος, "εσυ δεν εισαι αυτος που φαγωνεται καθε τοσο με το Συνταγμα και τους Νομους του Ελληνικου Κρατους, καθε τοσο, τωρα θες να τους καταπατησουμε μαζι με τα δικαιωματα των συλληφθεντων;" Επειδη εκτος απο τους Νομους, εχω και ενα κολλημα με το δικαιο, ναι θελω να τους καταπατησω!Επιλεκτικα για αυτη την περιπτωση!Οπως κανει και ο αναρχοκοσμος! Οταν πριν απο καποιους μηνες ειχαν γινει οι συλληψεις για το σαματα στην Πανορμου γιατι επρεπε να βγουν ονοματα στη φορα; Και μη μου πει κανεις οτι δεν βγηκαν, γιατι τον Δημητρη Παπαγεωργιου ετσι τον γνωρισαμε.Καταδικαστικε κανεις και δεν το ηξερα; Ακομα εκρεμει δικαστηριο αν δεν κανω λαθος. Γιατι το indymedia καιγοταν να μαθει τα ονοματα των συλληφθεντων; Και ηταν πολυ ευκολο να τα μαθει ο οποιοσδηποτε με μια απλη επισκεψη στα δικαστηρια! Ετσι λοιπον και εγω θελω να ξερω τα ονοματα των τρομοκρατων ή τουλαχιστον αυτων που κατηγορουνται για τρομοκρατια αν θελετε! Οπως καταλαβαινετε κυριοι τα συντροφια του αναρχοκοσμου καιγονται για τα δικαιωματα των δικων τους, αλλα απο την αλλη στα παπαρια τους για τα δικαιωματα της αλλης πλευρας! Ετσι λοιπον και εμενα στα παπαρια μου τα δικαιωματα του Μαζιωτη και της αλλης της χοντρης της γκομενας, στα παπαρια μου τα δικαιωματα της υπολοιπης παρεας του και στα παπαρια μου δικαιωματα που εχει το υπολοιπο σκυλολο'ι' που αποκαλειτε συντροφους σας! Οπως δε σεβονται αυτοι τα δικαιωματα των αλλων, ετσι και εγω δε σεβομαι τα δικα τους. Αν θελετε να μιλατε για δικαιωματα αγαπητοι αναρχομαλακες και φιλελευθεροι, θα υπολογιζετε και τα δικαιωματα των αλλων!

Δεν υπάρχουν σχόλια: